dilluns, 31 d’agost del 2009

Ultimant la nova via a Puigcerdà




Avui a mitja tarda he rebut una trucada del meu avi, dien-me que estaven muntant les vies 8 i 9 de Puigcerdà, i que la batonadora d'agulles estava batonant i nivellant les agulles. Sense pensar-m'ho dos cops, al plegar de treballar m'hi he apropat i he vist com estava la cosa.
Durant una bona estona he estat veient com la batonadora treballava, grabant-ho en video i fent fotos. També m'he estat fixant en que ja han col·locat les balises de l'ASFA i que les vies emprades per fer nova la via 8 i per construir la via 9, han estat agafades de la pila de vies que hi havien desde temps immemoriables amontonades a Puigcerdà, veient així unes pinces per agafar el rail molt antigues. Miraré d'estar atent, ja que en pocs dies també han de venir a allargar l'electrificació de la via 8 i construir nova la de la via 9.
També miraré d'esbrinar si ja s'ha restablert la connexió amb la via d'ample UIC, ja que l'últim cop que ho vaig veure, estava tallada.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada