dimecres, 9 de setembre del 2009

Dissabte de cacera internacional



Desprès de varis intents fallits, aquest dissabte em vaig apropar a LaTour de Carol-Enveitg, a veure si podia caçar el Ter i el Corail Lunea. Com ja diuen, a la tercera va la vençuda, i els vaig trobar als dos allà estacionats, fent temps per sortir. La meva sorpresa va ser veure la doble composició d'Stadlers del tren Groc, així com un cotxe motor Z100 estacionat enmig de la via, segurament averiat.
Durant el temps que vaig estar a l'estació, vaig poder fotografiar tot el material disponible, així com vaig poder grabar la sortida dels Stadlers, amb creuament inclos.
Un cop acabada la visita a LaTour de Carol, em vaig pujar a La Molina, a veure alguna 447 arribant a l'estació.
Ja per finalitzar la sortida, em vaig apropar a la boca nord del túnel de Toses, per fotografiar l'entrada de la 447 en sentit descendent, un lloc on mai l'havia caçada.

1 comentari:

  1. Ei bones!!!

    pel que veig, has fet grans caçes a terres franceses, bona actualització ;)


    ___ijg6910___

    ResponElimina