dimarts, 3 de novembre del 2009

Fins sempre Euromed!


Aquest cap de setmana, ha sigut de comiat vers un dels millors trens que ha circulat pel corredor del Mediterrani. Els Euromed, coneguts també com a S-101, ens deixen, per anar a patir un procés de transformació en AVE i seguir donant guerra a la LAV. Però per sort, durant el mes de novembre es quedarà una branca fent reforços els divendres i els diumenges.
En motiu d'aquest comiat, dissabte a la tarda vaig decidir prendre’m un descans d'estudi i anar-me'n cap a la Punta Llarga de Vilanova, a fotografiar un dels últims Euromed’s que circularia per la línia de Vilanova. Aquest cop per sort, el temps acompanyava, i vaig poder situar-me en un punt, el qual ja tenia planejat. Des de allà, es veia bé un tram entre túnel i túnel, amb espai suficient per fer entrar la composició de l'Euromed. Així doncs, vaig estar esperant-lo i mentres no arribava, fent proves amb els altres trens que passaven. Quant en teoria havia de passar, en comptes d'ell, va passar una doble de 447, fet que em va fer pensar que o passava a velocitat baixa, o potser no passava. La gran sort es que va passar a velocitat baixa, i això em va donar una mica de temps per mirar de fer la foto el millor possible.
Des d'aquí, dir que sempre quedaràs en el record, com a un gran tren que ha circulat per les vies de la línia de Vilanova, un tren que possiblement hagi estat el millor que hi ha circulat. Un tren que ha imposat sempre velocitat alta i que de sempre m'ha agradat.
Que puguis fer molts quilometres per la LAV, i tant debò, et veiem circular per la LAV de Barcelona.
A la foto que obre l'entrada d'avui, un dels últims S-101 passant per la Punta Llarga, mentres que en l'altre foto veiem a la branca 20 dels 450 fent un servei de rodalies.


1 comentari:

  1. hola avui he passat amb el tren per SAC i he vist a les cotxeres un ¡¡¡¡EUROMED!!!! resusitan.

    ResponElimina