Fa 10 anys
dimarts, 13 d’octubre del 2009
Can Tunis
Aquest dissabte va ser un dia de visita i cacera.
El dia va començar trobant-nos en Joan Cols, l'Hèctor Garabito (yak-112) i jo a l'estació de Sant Cugat dels FGC. Ja arribats a Barcelona, ens vam trobar també amb l'Àlex, amb qui vam seguir fins a l'últim punt de trobada, on l'Enric (kex73) ens esperava. d'allà, vam caminar fins l'entrada de Can Tunis, però per la zona dels tallers de Alta Velocitat. Desprès d'una xerradeta amb un dels vigilants de seguretat, ens va dir cap a on haviem d'anar, per trobar-nos amb uns altres vigilants que ens dirien si podiem visitar la zona per on està apartada la branca 2B1 del Talgo III RD. En el camí, vorejant les vies en ample UIC, vam veure una mica de tot: Velaro's, TH de la sèrie VII, 5 o 6 252 en ample UIC, un Talgo V i un Alvia.
Un cop vist el Talgo III, el 311.001, i les dues 269 que estaven a SAC, vam seguir fins la zona de tallers, on vam poder veure el Cargometro dels FGC, bastantes 269, entre d'altres la 269.269, i vam mig entreveure, dins dels tallers, la 276 (d'Alstom) que hi ha allà preservada.
Desprès de la caminata que vam fer per Can Tunis, tocava anar a repondre forces, ja que a la tarda, tocava més, ja que haviem dit d'anar a Castellbisbal a veure que caçavem. Per anar allà, l'Hèctor, l'Enric i jo ens vam apropar a Bellvitge, on desprès vam agafar una doble de 447 per anar fins a Sants i trobar-nos amb el Xavier (canalcole). Un cop trobats, vam baixar a l'andana, i tan bon punt arribar a baix, teniem allà el 448-028. D'allà vam agafar un Rodalies a Martorell, per arribar a Castellbisbal, i tenir un monogràfic de 447, tot i que gracies al Josep Serre, vam saber que passaria un Teco cap a Bilbao, i ens vam quedar a esperar-lo. Val a dir també que per molt poc no en cacem un altre en sentit Barcelona.
Un cop pasat el Teco, ens vam dirigir cap a l'estació per retornar cadascú a casa seu.
A les fotografies d'avui, es pot veure un Velaro recent sortit de Sants, camí de Madrid, un vagó J amb pantògraf i el 311.001.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Molt bona entrada ;)
ResponEliminaPer cert, nou blog però mateix perfil:
http://ferrotrens.blogspot.com/