dimecres, 16 de setembre del 2009

J'aime la france!



Està vist que aquest últim mes, si volia caçar varietat de material, m'havia d'apropar a LaTour de Carol. Doncs com volia varietat, allà que em vaig apropar i vaig poder caçar el mateix quasi que l'altra setmana, però amb la particularitat d'haver entrat dins del Ter, fotografiar-lo bé i fotografiar cabina. L'altra composicó que vaig agafar va ser el Corail Lunéa, que ja es trobava en posició normal. Desprès vaig apropar-me a un altre lloc que ja va sent habitual d'anar-hi, la boca nord del túnel de Toses, on desprès de gairebé una hora vaig desestimar l'opció de caçar la 447, i vaig acabar anant a veure que em deia el factor de La Molina.
En les fotos d'avui, es pot veure el Ter, amb destí Toulouse Matabiaux i la BB arrossegant la colorida composició del Corail Lunéa.

1 comentari:

  1. Quina casualitat!!! El 14 d'octubre passat vaig anar a la Tor de Querol i vaig fer les mateixes fotografies que has posat aquí. Mirant el meu blog qualsevol diria que t'he copiat, però ha sigut coincidència.

    ResponElimina